FAQ – Često postavljana pitanja
P: Da li sa jednom licencom može da se registruje više uređaja?
O: Ne, jedna licenca je vezana za jedan email putem kojeg se može pristupiti web aplikaciji i koji se koristi za registraciju jednog android uređaja.
P: Koliko traje jedna licenca?
O: Jedna licenca traje godinu dana od datuma kupovine.
P: Šta znači to što je licenca ograničena na određeni broj zapisa?
O: Broj zapisa na koji je licenca ograničena podrazumeva maksimalni broj stavki u dokumentima popisa koji može da se upiše u bazu podataka.
P: Ako više korisnika pristupa istoj bazi, da li to znači da se povećava broj zapisa za svaku licencu?
O: Ne, ukupan broj zapisa odgovara licenci koja je kupljena bez obzira na broj korisnika koji pristupa istoj bazi podataka. Npr. ako tri korisnika koriste M verziju koja je ograničena na 10.000 zapisa, svim korisnicima je ograničenje 10.000 zapisa.
P: Šta ako se prekorači broj zapisa na koji je ograničena licenca?
O: U slučaju da se dostigne maksimalni broj zapisa koji tip licence podržava, podaci se jednostavno neće dalje uvoziti u aplikaciju. U tom slučaju, potrebno je da se neki od dokumenata obriše, da bi se oslobodio prostor u bazi za nova dokumenta.
P: Kako se obračunava rabat kod kupovine licenci?
O: Da bi se steklo pravo na obračun rabata, potrebno je da se registrujete kao partner. Rabat se obračunava jednom godišnje na osnovu broja prodatih licenci koji je ostvario partner u prethodnom obračunskom periodu.
P: Kako da uvezem podatke u Pantheon?
O: Uputstvo kako podaci koji se izvezu iz aplikacije Brzi Popis mogu da se uvezu u Pantheon možete pronaći ovde.